27.2.2014

Satunnaista jaarittelua

Ai niin, pitäiskö mun kirjoittaa tänään jotain? Saa nähdä, mitä tästäkin tulee, kun pää on täynnä epämääräisiä autotermejä, joista en tajua hölkäsen pöläystä. Yllättävää, miten tällaiselle moottorihulluun sukuun syntyneelle jonkun autojutun kääntäminen voikin olla niin vaikeaa. Tämä johtunee siitä, että minä en ole niitä rasvamonttuja kolunnut, olen vain seurannut asioita vierestä. Mukavaa on sekin, kun on kaksi päivää syytänyt mehuja termien etsimiseen, käännös päättyy puujalkavitsiin. Pitäiskö mulla vielä riittää semmoiseenkin mielikuvitusta?

Ei siis ole ollut mikään helppo työviikko tämä. Onneksi se lähenee jo loppuaan. Huomenna on vielä tuon viheliäisen autotyön tarkistus ja sitten voikin ottaa rennosti. Tai no, ensin pitäisi käydä Helsingissä kokoustamassa, mutta sitten sen jälkeen ei olekaan pariin päivään mitään suunnitelmia. Kylläpäs vaan tuntuukin mukavalta. Jos vaikka sais nukkuakin pitkään. Sit vois lueskella ja löhötä. Ehkä vois käydä koluamassa kangaskaupan palalaaria. Tiistaina nimittäin erehdyin ostamaan kirjaston poistomyynnistä pari Burdaa ja siellä olisi pari kivaa juttua tehtäväksi.

Tiistaina muuten kotiin tullessa naureskelin, kun meillä Puuhanalle tuo kirjastosta leipäkirjoja ja minä vaan roudaan autojen huoltokirjoja. Näin rikotaan sukupuolirooleja tai jotain. :D No, ehkä ne minun Burdani ja Puuhiksen vakoojavempelekirjat tuovat vähän tasapainoa takaisin päin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti